.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اجرای موفق طرح پزشک خانواده در مازندران

 رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی مازندران از اجرای موفق طرح پزشک خانواده در این استان خبر داد.

به گزارش شمال نیوز ،محمدمهدی ناصحی در حاشیه بازدید معاون اول ریاست جمهوری و وزیر اقتصاد و دارایی از پروژه در حال ساخت بیمارستان 222 تختخوابی تنکابن در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تنکابن بیان داشت: دو بیمارستان در حال احداث چالوس و آمل از جمله پروژه‌های جایگزینی هستند که در صورت تکمیل و افتتاح ساختمان‌های قدیمی آنها از چرخه فعالیت خارج می‌شوند.

وی افزود: این دو پروژه در حال حاضر با رشد فیزیکی 98 درصد در حال اتمام هستند و باید پس از این مرحله برای تجهیزات مورد نیاز پزشکی که برای هر کدام حدود 15 میلیارد تومان نیاز است، آماده شوند که تا بهمن ماه امسال عملیات ساخت آنها به پایان می‌رسد.

وی بیمارستان چالوس را به لحاظ موقعیت قرار گرفتن در غرب استان از جمله مراکز درمانی محوری عنوان کرد که دارای همه بخش‌های مورد نیاز از جمله ccu, Icu  و بخش‌های دیگر است.

ناصحی مهم‌ترین مسئله و مشکلات بخش حوزه سلامت استان را کمبود منابع مالی و نیروی انسانی که دو فاکتور مهم حوزه سلامت محسوب می‌شود عنوان کرد و گفت: با توجه به شرایط موجود و افزایش هزینه‌ها مشکلاتی داریم که بخشی به پرداخت حقوق پرسنل، پزشکان و نیز در بحث تامین نیروی انسانی مورد نیاز است.

وی خاطرنشان کرد: ما مراکز کوچک 10 تختخوابی داریم که مجوزهای لازم  برای ارائه برخی خدمات را ندارند و از این جهت نیز باید برای تامین نیروی انسانی این مراکز نیز برنامه‌ریزی کنیم.

ناصحی با ارزیابی مثبت از اجرای طرح ملی پزشک خانواده در استان از ویژگی‌های مازندران در اجرای خوب و موثر طرح یاد کرد و افزود: با توجه به اینکه ما جزو نخستین استان‌های مجری این طرح هستیم اما توانستیم آن را به نحو مناسبی به اجرا درآوریم و همه مراحل طرح را اجرایی کردیم و در این راستا از جمله استان‌های موفق کشور هستیم.

وی تصریح کرد: ما از آبان ماه امسال طرح ملی پزشک خانواده را در مازندران آغاز کردیم و اگر هیئت‌هایی از کشور بخواهند از روند اجرایی آن در استان بازدیدی نیز داشته باشند این آمادگی را داریم تا این موفقیت‌ها  نشان دهیم.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

علی 16 دي 1391
درود بر ناصحــــی .زمزمه های رفتنت غم انگــــیزست

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.258 seconds.